ODLUKA o pokretanju postupka izrade Plana razvoja Grada Ivanić-Grada za razdoblje od 2021. do 2027. godine
Na temelju članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, broj 33/01, 60/01 - vjerodostojno tumačenje, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13 - pročišćeni tekst, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20), članka 38. stavka 5. Zakona o sustavu strateškog planiranja i upravljanja razvojem Republike Hrvatske (Narodne novine, broj 123/17) i članka 35. Statuta Grada Ivanić-Grada (Službeni glasnik Grada Ivanić-Grada, broj 01/21), Gradsko vijeće Grada Ivanić-Grada na svojoj 4. sjednici održanoj dana 06. prosinca 2021. godine donijelo je sljedeću
ODLUKU
o pokretanju postupka izrade Plana razvoja Grada Ivanić-Grada
za razdoblje od 2021. do 2027. godine
Članak 1.
Ovom Odlukom pokreće se postupak izrade Plana razvoja Grada Ivanić-Grada za razdoblje od 2021. do 2027. godine (u daljnjem tekstu: Plan razvoja).
Članak 2.
Plan razvoja je srednjoročni akt strateškog planiranja od značaja za Grad Ivanić-Grad, kojim će se definirati posebni ciljevi za provedbu strateških i posebnih ciljeva koji su utvrđeni Nacionalnom razvojnom strategijom Republike Hrvatske do 2030. godine (Narodne novine, broj 13/2021) te koji će biti utvrđeni Planom razvoja Zagrebačke županije.
Članak 3.
Nositelj izrade Plana razvoja je Upravni odjel za komunalno gospodarstvo, prostorno planiranje, gospodarstvo i poljoprivredu Grada Ivanić-Grada.
Članak 4.
Plan razvoja mora biti usklađen s prostornim planovima koji se donose na lokalnoj i područnoj (regionalnoj) razini.
Članak 5.
Ova Odluka objavit će se na mrežnim stranicama Grada Ivanić-Grada u roku od osam dana od početka postupka izrade Plana razvoja Grada Ivanić-Grada za razdoblje od 2021. do 2027. godine.
Članak 6.
Ova Odluka stupa na snagu prvog dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Ivanić-Grada.
KLASA: 021-05/21-01/7
URBROJ: 238/10-01-21-12
Ivanić-Grad, 06. prosinca 2021.
Predsjednik Gradskog vijeća:
Željko Pongrac, pravnik kriminalist
PREUZMITE DOKUMENTE: