Ivanić-Grad pokreće brendiranje tradicionalnih autohtonih jela- „vankuša“ i “belih kobasa“
Ivanić-Grad predstavio je hvalevrijednu inicijativu- brendiranje tradicijskih autohtonih specijaliteta pod nazivom „Očuvanje proizvodnje tradicijskih specijaliteta „bele kobase“ i moslavačkih „vankuša“.
„U našem kraju postoje jela i pripravci koji nigdje drugdje ne postoje. Nama je cilj da ta jela dižemo na višu razinu, da budu prepoznatljiva u cijeloj državi, ali i šire! Ovo je početak priče i pred nama je dug i izazovan put. Ali, mi smo do sada sve izazove uspješno riješili.“ -izjavio je gradonačenik Ivanić-Grada, Javor Bojan Leš.
Godinu dana traje ova ideja, koja bi svojom realizacijom značajno obogatila turističku ponudu i doprinijela obogaćivanju zavičajne gastro ponude.
„Stvorili smo robne marke od dva proizvoda koja trebaju biti prepoznatljive potrošačima. A nakon toga, to može postati brend. Proizvode se stotinama godinama od graničarskog doba. Ovo je kolinjski specijalitet, bela kobasa možemo reći siromašan proizvod ali cijeni se tradicijska hrana. Bela kobasa se radi od svinjskog mesa, kukuruznog brašna aromatizirana je češnjakom, paprom i soli. „Vankuša“ je tijesto od pšeničnoga brašna za razvlačenje za štrukle ili kruh, s nadjevom od kravljega sira, jaja i kukuruznoga brašna.
“- izjavila je Marica Svetličić, Voditeljica projekta brendiranja.