Ivakop osvojio prestižnu nagradu Cropak 2017 na Međunarodnom stručnom skupu koji bira najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu
Na četrnaestom Cropak natječaju komunalno društvo Ivakop osvojilo je prvo mjesto s projektom Za suživot s prirodom u kategoriji „EKO CROPAK – Edukacijski projekt“. Time je pružena mogućnost izravnog sudjelovanja na svjetskom natječaju WorldStar u organizaciji Svjetske organizacije za ambalažu.
U nekoliko kategorija nagrade su osvojile renomirane dizajnerske, tiskarske i prehrambene tvrtke kao što su Studio Grozić, Argeta, Pivnica Medvedgrad, Iločki podrumi i druge.
Nominirane tvrtke koje nisu osvojile nagrade su: Kraš, Franck, Hrvatski Telekom, Carlsberg Croatia, Maraska, Ledo, Podravka, Badel 1862, Labud, Lidl Hrvatska, Paška sirana, Zvijezda i dr.
Ponosni smo što smo bili u društvu renomiranih tvrtki u našoj državi, a time se potvrđuje naš vrijedni i stručni rad u planiranju i realizaciji naših projekata!
Natječaj Cropak osmišljen je s ciljem promocije i isticanja prednosti i koristi ambalaže kao važnog sredstva zaštite, promocije i identifikacije proizvoda te motiviranja proizvođača i korisnika ambalaže, dizajnera i tiskara na proširenje tehničke i kvalitativne granice ambalažne i grafičke industrije. Natječajem se ujedno želi potaknuti kreativnost mlade populacije (učenika i studenata), naglasiti nužnost kvalitativnih pomaka u promišljanju i prepoznatljivosti vizualnog nacionalnog identiteta ambalaže, grafičkog i industrijskog dizajna, ekoloških svojstava ambalaže te domaćeg razvoja strojeva, uređaja, opreme i sustava gospodarenja ambalažom i ambalažnim otpadom.
Projekt s kojim se komunalno društvo Ivakop prijavilo na ovogodišnji natječaj Cropak za cilj ima smanjenje ukupne količine otpada koji se odlaže na odlagalište kroz edukaciju stanovnika o pravilnom načinu odlaganja odvojeno prikupljenog otpada. Cilj je promijeniti i navike stanovnika spram otpada, ukazati na važnost brige o zaštiti prirode i okoliša te stvoriti osjećaj uzajamne povezanosti između tvrtke Ivakop i njenih korisnika.