Rješenje o prijmu u službu u Upravni odjel za financije i proračun, Odsjek za financije i proračun, na radno mjesto 3.2.2. viši stručni suradnik za proračun i računovodstvo
KLASA: UP/I-112-03/25-02/26
URBROJ: 238-10-05/1-25-1
Ivanić-Grad, 19. rujna 2025.
Na temelju članka 5. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, broj 86/08, 61/11, 04/18, 112/19, 17/25), u postupku pokrenutom po službenoj dužnosti zbog prijma u službu službenice DORIS TREFILJ (OIB: 98576803612), pročelnica Upravnog odjela za financije i proračun Grada Ivanić-Grada (OIB: 52339045122) donosi
R J E Š E NJ E
o prijmu u službu
- DORIS TREFILJ, sveučilišna magistra ekonomije, VSS, s 1 godinom, 8 mjeseci i 1 danom radnog staža i radnog staža u struci, bez položenog državnog ispita, prima se u službu na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca na radno mjesto više stručne suradnice za proračun i računovodstvo u Upravni odjel za financije i proračun, Odsjek za financije i proračun.
- Službenica je dužna položiti državni ispit II. razine najkasnije u roku od godine dana od dana početka rada u službi.
- Po izvršnosti ovoga rješenja donijet će se rješenje o rasporedu kojim će se utvrditi datum početka rada, plaća te ostala prava i obveze iz službe.
O b r a z l o ž e nj e
Planom prijma u službu za 2025. godinu (Službeni glasnik Grada Ivanić-Grada, broj 01/25, 03/25) utvrđena je potreba prijma u službu jednog službenika na radno mjesto višeg stručnog suradnika za proračun i računovodstvo, VSS, završen sveučilišni diplomski studij ekonomije ili poslovne ekonomije ili stručni diplomski studij ekonomije.
Sukladno članku 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, broj 86/08, 61/11, 04/18, 112/19, 17/25) Grad Ivanić-Grad objavio je Javni natječaj za prijam u službu u Upravni odjel za financije i proračun, Odsjek za financije i proračun.
Javni natječaj objavljen je u Narodnim novinama, broj 98/2025 od 4. srpnja 2025. godine, na službenoj web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te na službenoj web stranici i oglasnoj ploči Grada Ivanić-Grada. U otvorenome roku od 15 (petnaest) dana od dana objave, na javni natječaj za prijam u službu u Upravni odjel za financije i proračun, Odsjek za financije i proračun, za radno mjesto 3.2.2. viši stručni suradnik za proračun i računovodstvo prijavu na javni natječaj podnijelo je 12 (dvanaest) osoba od kojih je 2 (dvoje) uz ispunjavanje formalnih uvjeta propisanih javnim natječajem dostavilo pravodobnu i urednu prijavu.
Pisanom testiranju kandidata održanom dana 11. rujna 2025. godine pristupila je kandidatkinja Doris Trefilj koja je na pisanoj provjeri znanja i sposobnosti ostvarila najmanje 50% bodova te time stekla uvjete za pristup intervjuu na kojem je ostvarila najmanje 5 bodova, a iz čega proizlazi da je zadovoljila na prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti sukladno članku 22. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Povjerenstvo za provedbu Javnoga natječaja za prijam u službu u Upravni odjel za financije i proračun, Odsjek za financije i proračun, dana 12. rujna 2025. godine utvrdilo je Izvješće o provedenom postupku i rang listu kandidata (KLASA: 112-03/25-01/3, URBROJ: 238-10-05/1-25-80) za radno mjesto 3.2.2. viši stručni suradnik za proračun i računovodstvo te ga dostavilo pročelnici Upravnog odjela za financije i proračun.
Temeljem provedenoga postupka javnog natječaja, uvida u dokumentaciju i utvrđene rang liste, odlučeno je da se Doris Trefilj prima u službu na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca na radno mjesto više stručne suradnice za proračun i računovodstvo u Upravni odjel za financije i proračun, Odsjek za financije i proračun.
Sukladno članku 89. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi službenica Doris Trefilj dužna je položiti državni ispit II. razine najkasnije u roku od godine dana od dana početka rada u službi utvrđenog rješenjem o rasporedu na radno mjesto.
Po izvršnosti rješenja o prijmu u službu donijet će se rješenje o rasporedu kojim će se utvrditi datum početka rada, plaća te ostala prava i obveze iz službe.
Sukladno članku 25. stavku 2. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, žalba protiv ovoga rješenja odgađa izvršenje rješenja o prijmu u službu.
Temeljem svega navedenoga odlučeno je kao u izreci ovoga rješenja.
Uputa o pravnom lijeku:
Protiv ovoga rješenja može se izjaviti žalba Gradonačelniku Grada Ivanić-Grada u roku od 15 (petnaest) dana od dana dostave rješenja u pisanom obliku, neposredno ili putem pošte na adresu: Park hrvatskih branitelja 1, Ivanić-Grad, elektroničkim putem na e-mail adresu: grad@ivanic-grad.hr ili usmeno na zapisnik.
Službenica ima pravo odreći se prava na žalbu od dana primitka ovoga rješenja do dana isteka roka za izjavljivanje žalbe.
PROČELNICA:
mr. sc. Tamara Mandić dipl. oec.