SAZIV 2. sjednice Komisije za stipendije
Na temelju članka 12. Pravilnika o stipendiranju učenika i studenata s područja Grada Ivanić-Grada (Službeni glasnik, broj 11/11), a na osnovu ukazane potrebe
S A Z I V A M
2. SJEDNICU KOMISIJE ZA DODJELU STIPENDIJA
koja će se održati dana 07. prosinca 2017. godine (četvrtak) s početkom u 15,00 sati u prostoriji za sastanke Gradske uprave (prizemlje), Park hrvatskih branitelja 1.
Za sjednicu predlažem sljedeći :
DNEVNI RED:
- Utvrđivanje Konačne liste kandidata i prijedloga Odluke o prihvaćanju Konačne liste kandidata i dodjeli stipendija učenicima i studentima s područja Grada Ivanić-Grada za školsku/akademsku godinu 2017./2018.
- Razno
Mole se članovi Komisije da se odazovu sjednici, a u slučaju spriječenosti svoj
nedolazak opravdaju na e-mail: hrvoje.strasek@ivanic-grad.hr
Predsjednica Komisije:
Ines Tortić