07.12.2017.

SAZIV 2. sjednice Komisije za stipendije

Na temelju članka 12. Pravilnika o stipendiranju učenika i studenata s područja Grada Ivanić-Grada (Službeni glasnik, broj 11/11), a na osnovu ukazane potrebe

S A Z I V A M

2. SJEDNICU KOMISIJE ZA DODJELU STIPENDIJA

koja će se održati dana 07. prosinca 2017. godine (četvrtak) s početkom u 15,00 sati u prostoriji za sastanke Gradske uprave (prizemlje), Park hrvatskih branitelja 1.

Za sjednicu predlažem sljedeći :

DNEVNI RED:

  1. Utvrđivanje Konačne liste kandidata i prijedloga Odluke o prihvaćanju Konačne liste kandidata i dodjeli stipendija učenicima i studentima s područja Grada Ivanić-Grada za školsku/akademsku godinu 2017./2018.
  1. Razno

 

Mole se članovi Komisije da se odazovu sjednici, a u slučaju spriječenosti svoj

nedolazak  opravdaju na e-mail: hrvoje.strasek@ivanic-grad.hr

                                                                                              Predsjednica Komisije:

                                                                                              Ines Tortić