POZIV ZA DOSTAVU PONUDE - Usluga čišćenja i uređenja višegodišnjih obraslih parcela u vlasništvu Grada Ivanić-Grada i RH
PREDMET NABAVE:
Usluga čišćenja i uređenja višegodišnjih obraslih parcela u vlasništvu Grada Ivanić-Grada i RH
Evidencijski broj: 93/2025
Ivanić-Grad, lipanj 2025. godine
SADRŽAJ POZIVA ZA DOSTAVU PONUDE:
1. OPĆI PODACI
1.1. Podaci o naručitelju:
Naziv Naručitelja: Grad Ivanić-Grad
Adresa/sjedište Naručitelja: Park hrvatskih branitelja 1, 10310 Ivanić-Grad
OIB: 52339045122
Broj telefona: 01/2831-360
Internetska adresa: www.ivanic-grad.hr
Adresa elektroničke pošte: grad@ivanic-grad.hr
1.2. Osoba zadužena za komunikaciju s ponuditeljima:
Ivana Vnučec Perko, viši stručni suradnik za poslove javne nabave
Broj telefona: 01/2831-388
Internetska adresa: www.ivanic-grad.hr
Adresa elektroničke pošte: ivana.vnucec.perko@ivanic-grad.hr
1.3. Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa u smislu članka 76. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/2016 i 114/22)
Temeljem odredaba članka 76. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/2016 i 114/22 ) ne postoje gospodarski subjekti s kojima
Grad Ivanić-Grad ne smije sklapati ugovore o javnoj nabavi.
1.4. Vrsta postupka nabave:
Provodi se postupak jednostavne nabave sukladno članku 5. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave Grada Ivanić-Grada
(Službeni glasnik, broj 1/2025).
1.5. Vrsta ugovora o nabavi:
Ugovor o nabavi usluga.
2. PODACI O PREDMETU NABAVE:
2.1. Opis predmeta nabave:
Predmet nabave je usluga čišćenja i uređenja višegodišnjih obraslih parcela u vlasništvu Grada Ivanić-Grada i RH prema opisu i
količinama navedenim u Troškovniku.
2.2. Brojčana oznaka predmeta nabave (CPV):
77211300-5 Tarupiranje
2.3. Procijenjena vrijednost nabave:
Procijenjena vrijednost nabave iznosi 20.000,00 eura bez PDV-a.
2.4. Opis načina nuđenja:
Potrebno je nuditi cjelokupan predmet nabave te nije dopušteno nuđenje po grupama.
Zabranjeno nuđenje alternativnih ponuda i inačica.
2.5. Količina predmeta nabave:
Detaljan opis radova s iskazanim količinama svake pojedine stavke iskazani su u Troškovniku koji je sastavni dio Poziva za dostavu
ponude. Količine su predviđene (okvirne). Stvarno nabavljene količine mogu biti manje ili veće od onih predviđenih (okvirnih) u
Troškovniku. Obračun izvršenja usluga vrši se prema stvarno izvedenim radovima.
2.6. Troškovnik predmeta nabave:
Predmet nabave detaljno je specificiran u Troškovniku koji je sastavni dio Poziva za dostavu ponude.
Pri sastavljanju ponude NE SMIJU se dodavati redovi ili stupci ili na bilo koji način mijenjati izgled obrasca troškovnika.
Kod ispunjavanja Troškovnika ukupna cijena stavke izračunava se kao umnožak količine stavke i cijene stavke. Ponuditelj mora na za to
predviđenim praznim mjestima Troškovnika, prema odgovarajućim stavkama, upisati traženu jediničnu cijenu i ukupnu cijenu radova koja se
nudi.
2.7. Mjesto izvršenja usluge:
Mjesto izvršenja usluge je područje Grada Ivanić-Grada.
2.8. Rok pružanja usluga:
Pružanje usluga će započeti odmah po potpisu Ugovora.
Rok završetka pružanja usluge je 31. prosinac 2025. godine.